Рубрика: Ճամփորդություններ, Պատմություն

Եռօրյա ճամփորդություն

Ես Տավուշի մարզում եղել եմ ինչքան հիշում եմ երկու անգամ անգամ ասեմ որ Դիլիջանը շատ գեղեցիկ վայր է։ Ակունքով ոչ մի կապ չունեմ Տավուշի մարզի հետ, բայց ես շատ ուրախ եմ, որ այդ երեք օրերը անցկացնելու եմ իմ ընկերների և ուսուցիչների հետ։

Դիլիջանի արգելոց

Рубрика: Ճամփորդություններ, Պատմություն

Աղավնավանք

Աղավնավանք, 12 — 13-րդ դարերի կիսավեր հայկական վանքային համալիր Հայաստանի Տավուշի մարզի համանուն գյուղում։ Գտնվում է Աղնաբաթ անտառամասում, որն առանձնանում է այստեղ աճող և բարձր գնահատվող կենի (կարմրածառ) ծառատեսակով։ Հիմնադրվել է 1950-ական թթ.-ին ապաբնակեցված Գոգարչին գյուղի վերաբնակիչների համար։ Մինչև 1988 թվականը գյուղը բնակեցված է եղել ադրբեջանցիներով և կոչվել է Սալահ։ Հետագայում այստեղ վերաբնակեցվել են Ադրբեջանից բռնագաղթված հայերով։ Կան հավաստի պատմական տվյալներ, որ մինչև մոնղոլ-թաթարական արշավանքները այս տարածքը ևս բնակեցված է եղել հայերով, որի վառ ապացույցներն են միջնադարյան եկեղեցին, խաչքարերն ու այլ շինություններ։

Աղավնավանք (Գոշավանք) - Հայկական ժառանգությունը