Рубрика: Без рубрики

Տնային աշխատանք

  1. Ընդգծված բառերը հանի՛ր նախադասություններից և փորձի՛ր հասկանալ, թե ինչ իմաստ են հաղորդում:

Իրոք, ի՜նչ դժվար է անհույս սպասելը:
Իհարկե, լսելու է մինչև վերջ ու անպայման տալու է ուզածդ, մի՛ կասկածիր:
Երևի գիշերն է եկել, թե չէ երեկ տեսած կլինեի:
Հավանաբար լսել եք այդ անունը:
Գոնե ավերակները գտեք, այլապես ոչ մեկը չի հավատա:
Մի՞թե այդպես էլ ոչինչ չեն գտնելու առասպելական տաճարից:
Ինչևէ, վերջապես կարող ենք գնալ:
Ընգծված բառերը նախադասությանը տալիս են իմաստ։

  1. Տրված բառերով նախադասություններ կազմի՛ր: Դրանք ինչո՞ւ են վերաբերական կամ եղանակավորող բառեր կոչվում:

Թերևս դեռ չենք կարող գնալ դպրոց
անշուշտ նա կարող է վարել իր նոր ավտոմեքենան։
անկասկած նա գալու է մեզ հետ։
կարծես թե նա մոռացել է իր իրերը։
իբր թե նա չի լսում։
նույնիսկ նա կարող է բարձրանալ այս մե՛ծ բլուրը
միայն ես կարող եմ բացել իմ համակարգչի գախնաբառը։
ինչ որ է, եկեք շարունակենք ճանապարհը։
ոչ նա չի կարող իջնել բակ, քանի որ չի ավարտել իր դասերը։
3.Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ նույն շաքրի մի բառը չունի:

ա) Պապ բ) Հովհաննես Թումանյան

երգիչ Արշակ Երկրորդ

ձիապան նվագախումբ

աղջիկ Ձենով Օհան

լուսնյակ Հայաստանի Հանրապետություն

4.Փորձի՛ր պարզել, թե հատուկ անուններից որոնք են չակերտներում գրվում:

Մենք վաղուց ենք անցել «Քաջ Նազարը»:

Շատ եմ հավանում Սարոյանի «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքը:

Այս գիրքը հրատարակել է «Շաղիկ» հրատարակչությունը:

Ընկերս աշխատում է «Նոր դպրոց» հրատարակչությունում:

Ամենաշատը սիրում եմ աշակերտական «Ծիր Կաթին» թերթը:

Կարդացե՞լ ես երիտասարդների «Լրագիր օր» շաբաթաթերթը:

Իրերը տեղավորել էր «Էրեբունի» հյուրանոցում ու հասել ընկերներին:

Ամերիկյան «Գրումման Էրկրաֆտ» ընկերուլթյունը «Բեն Ֆրանկլին» սուզվող ապարատն ստեղծել է խորջրյա ուսումնասիրությունների համար:

Գագարինը առաջին մարդն էր, որ «Վոստոկ» տիեզերանավով տիեզերք թռավ: