Рубрика: Աշխարհագրություն

Աշխարհագրություն․ Արդյունաբերություն

Դասի հղում

1․ Որո՞նք են արդյունաբերության հին և նոր ճյուղերը:
Արդյունաբերության ճյուղերը խմբավորում են նաեւ ըստ դրանց ձեւավորման ժամանակի: Առանձնացվում են հին, նոր եւ նորագույն ճյուղեր: Հին ճյուղեր են, օրինակ` մետաղաձուլությունը եւ թեթեւ արդյունաբերությունը, իսկ նոր ճյուղեր են էլեկտրաէներգետիկան, մեքենաշինության ճյուղերի մեծ մասը եւ քիմիան:
2․ Նշեք արդյունաբերության այն ճյուղերը, որոնք դուք առաջնային եք համարում:
Ես առաջնային եմ համարում արդյունաբերության էլեկտրաէներգետիկայի, ավտոմեքենաշինության ճյուղերը։
3․ Որո՞նք են արդյունաբերության զարգացման նախադրյալները:
Արդյունաբերության զարգացման համար կարծում եմ պետք է, որ պետությունը լինի ֆինանսապես հարուստ և կարող է հեշտ զարգանալ։

Рубрика: Հայոց լեզու, Գրականություն

Վահան Տերյան

Վահան Տերյան – Գարուն

Գարունը այնքա՛ն ծաղիկ է վառել,
Գարունը այնպե՛ս պայծառ է կրկին.
— Ուզում եմ մեկին քնքշորեն սիրել,
Ուզում եմ անուշ փայփայել մեկին։
Այնպե՛ս գգվող է երեկոն անափ,
Ծաղիկներն այնպես նազով են փակվում.
— Շուրջըս վառված է մի անուշ տագնապ,
Մի նոր հուզում է սիրտըս մրրկում…
Անտես զանգերի կարկաչն եմ լսում,
Իմ բացված սրտում հնչում է մի երգ.
— Կարծես թե մեկը ինձ է երազում,
Կարծես կանչում է ինձ մի քնքուշ ձեռք…

Վահան Տերյան – Գարնանամուտ

Քնքշաբույր ծաղկանց հրեղեն խաղով
Ժպտում են նորից անտառ ու ձորակ,
Եվ հեղեղները խոսուն-սառնորակ
Ողջունում են ինձ զվարթ ծիծաղով։
Զուգել ես նորից դաշտ, անտառ ու լեռ,
Գարո՜ւն, ամեն տեղ նոր կյանք ես վառել
Իմ սրտում էլ ես թևերըդ փռել,
Իմ հոգում էլ ես հրդեհել նոր սեր։
Եվ ահա կրկին զվարթ ու ջահել,
Դուրս ելա տխուր մենության բանտից.
Պայծառ աչքերըդ ողջունում են ինձ,
Եվ ես չեմ կարող իմ ճիչը պահել։
Բացել ես իմ դեմ ոսկեղեն հեռուն,
Ծաղկել ես սարո՛ւմ, անտառո՛ւմ, արտո՛ւմ,
Ուրիշ երգեր են հնչում իմ սրտում —
Ողջո՛ւյն քեզ, արև, ողջո՛ւյն քեզ, գարուն…

1908

Рубрика: Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

ա) (m+n)2
(m+n)(m+n)=m2+mn+nm+n2=m2+2mn+n2
գ)(y+4)2
(y+4)(y+4)=y2+4y+4y+16=y2+8y+16

ա) (a2+b)2
(a2)2+2a2+b+b2=a4+2a2+ գ)(m2+n2)2 (m2+n2)2=(m2)2+2m2+n2+n2=m4+2m2n2+n2
ե)(ab+c)2
(ab)2+2abc+c2

ա)1/2+a+a2
ե)1/4a2+2/3ab+4/9b2

ա)(412)2=(40+1)2=402+2401+12=1600+80+1=1681